خستم...
تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 21:48 | نويسنده : solmaz

روزای خیلی تلخی و دارم می گذرونم...دارم خاطراتی و مرور میکنم که روزی بهترین روزای زندگیم بودن...و تصورش برام خیلی زجر آور..زندگیم شده هنسوری تو گوشم و گوش دادن به آهنگ..اونقدر دلتنگم که دوست دارم فریاد بکشم که شایدیکم خالی بشم..دارم قدم میزنم.توی جاده ی تنهایی...یادم رفته بود ک تنهایی سهم منه...تنهایی خوبه..ولی مهم اینه که چطور تنها شی!!!اینقدر دلم گرفته که حتی با یه بیرون رفتن هم باز نمی شه..اینجا سکوت خیلی سنگینی فرا گرفته...سکوتی که هیچکس باعث شکستش نیست..انتخاب خیلی سختی و کردم..زندگیم بر خلاف میلم بوده...دوست دارم جایی برم که همه جا آروم و بی سر و صدا باشه..هیچ صدایی نیاد فقط صدای باد و بارون و بشنوم...بارون خاطره ی تلخی و برام باقی گذاشته...به هر طرف نگاه میکنم همه چیز یادم میاد شدم مثل دیوونه ها..نمیدونم باید چکار کنم...خیلی زمین خوردم..زمین خوردن شکست نیست بلند نشدن شکست..ولی من الآن نمی تونم بلند شم..دوست داشتم اما نمی خواستم عاشق بشم..من به جرم یک عشق ممنون شکستم عهدی را که میخواستم تا ابد حفظش کنم........



نظرات شما عزیزان:

ஜ۩۞۩ஜ yas ஜ۩۞۩ஜ
ساعت23:17---9 آبان 1394
سلام وبلاگ شما هم قشنگه انشا الله موفق باشی و هیچ وقت تنها نباشی بازم به من سر بزن

http://yas1996zix.loxblog.com/


gole khosh boo
ساعت23:07---7 آبان 1394
سلام.خوبی؟بعد مدتها خوش حالم برگشتم و تونستم به لینک دوستام سربزنم.شما به یه مهونی خداحافظی دعوتید.خوش حال میشم مطالب نفس های اخرم رو بخونید.ممنون.قدمتون سرچشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
قالب وبلاگ